Nog even lachen om Ubisoft/Rayman

Jaja we weten het Ubisoft we wachten wel een half jaar om je spel dan niet te kopen.
Na het persoonlijk de nek op draaien van mijn verjaardagskado (eind van de week is mijn verjaardag en Rayman stond bovenaan de lijst) gaat het hele internet over Ubisoft heen.

Maar er is hoop nintendofans, ja we krijgen een gratis exclusieve DEMO van het spel. Ehhh hallo de demo die we nu hebben is ook al exclusief??!! nouja ik ben wel even klaar met zeuren over Rayman maar dit filmpje vond ik zo heerlijk sarcastisch dat wilde ik toch even delen 🙂

Owkay nog eentje dan, Het Uplay Miiverse is nog steeds boos maar maakt wel weer prachtige tekeningen…

Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 11 februari 2013, in Fan, Geen categorie, Nintendo, WiiU en getagd als , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

