Waar is deze +Ja <3 voor op Miiverse

Ik maak gebruik van Miiverse als een dolle, ik vindt het een erg leuk sociaal netwerk om op rond te kijken en om mensen tips te geven (waar ik kan dat). Je kunt berichtjes van anderen een +Ja! geven dit is vergelijkbaar met een “Like” of “Vindt ik leuk” op facebook. Maar ik vond nu op Miiverse iemand met een +Ja! met een hartje d’r achter, weet iemand waar dat voor is ? Ik had het nog niet eerder gezien, mijn vermoeden is dat je het krijgt als je al veel +ja!’s hebt gehad.

Ik weet het niet, weet een bezoeker van het blog het misschien laat je bericht achter.

IMG_20130122_213332

Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 23 januari 2013, in Blog, Nintendo en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. Ik ben dit ook dikwijls tegen gekomen, volgens mij had ik ook wel eens een ander figuurtje gezien maar kan niet herinneren welke. Weet ook niet wat het betekend, want sommige mensen die veel followers en likes hebben hebben het dan weer niet..

Geef een reactie

