The Cave komt naar WiiU eShop

Na mijn gezeur en geklaag over droogte op spellen gebied blijkt dat The Cave een spel van Double Fine ook uitkomt op de WiiU eShop. het lijkt erop dat dus in ieder geval interessante indie titels eraan zitten te komen. Op 22 januari gaat het spel los in Amerika de Europese releasedag weet ik niet

Alle indie spellen makers die al een spel op de Nintendo WiiU eShop hebben staan zijn mateloos enthousiast over de ondersteuning die Nintendo ze bied. Onderandere bij het geschikt maken voor en het uitbrengen van hun spel op de eShop. Nu maar hopen dat ze dit kunnen vasthouden de Wii was ook voor 2 jaar een paradijs van rare spellen (ik heb me echt uren en uren vermaakt met download spellen voor de Wii) tot de iPhone ineens veel meer winst bood dan Nintendo’s platform en alle indie spellenmakers daarnaartoe gingen of hun spellen overzette naar iOS.

Tot nu toe weet ik dat Zen Pinball naar de eShop komt (als gratis download en dan betalen per flipperkast),Mutant Mudds HD,  The Cave en Bit Trip Runner 2 komt er ook nog aan maar verder dan dat durf ik eigenlijk niet te kijken.

Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 16 januari 2013, in 3DS, eShop, Nintendo, WiiU en getagd als , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

