Titels graag

Na een maand een WiiU te hebben vraag ik me wel af waar de titels voor dat apparaat blijven. Nu is de launch periode nooit de beste tijd voor de beste titels maar dit is weer de andere kant.

Op de eshop (waar ik veel van verwacht) is geen nieuw spel te koop sinds de release van het apparaat.
Hoewel trine 2 prachtig is en little inferno echt geniaal is zonder dat ik kan aangeven waarom vraag ik me toch af wanneer de nieuwe toppers komen.

In de maand die achter ons ligt hebben we alleen maar switch force hd gehad.

Ze pinball moest dit jaar nog uitkomen maar die is doorgeschoven naar januari 2013. Nintendo moet wel een beetje meer spellen op de eshop zetten om het interessant te houden.

Tot die tijd vermaak ik me met miiverse (funky barn kanaal) maar dat heeft ook zo zijn limieten. Nintendo schiet op…

Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 30 december 2012, in eShop, Nintendo, WiiU en getagd als , , , . Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. Heb je het nu al gehad met de titels die je in huis hebt? Qua e-shop heb je in mijn ogen ook gelijk, maar er zijn toch zat games die in de winkel liggen te wachten?
    Ik vermaak me nog elke dag met Nintendo land (trofeeën proberen te halen, pikmin, metroid en zelda uitspelen, enz.) en ZombiU (ben volgens mij nog niet zo super ver..).

    Ik heb nog totaal geen behoefte aan nieuwe “dure” games, wel zou ik graag Runner 2 in de e-shop zien verschijnen..

  2. Ik wil ook meer titels zien in de Eshop, met de potentie van de WiiU kunnen ze volgens mij een hele rits titels zo overzetten vanaf android of IOS. En dan voor heel weinig in de eshop zetten gewoon een stukje van de eshop onder de 5 euro maken en dan spellen erin met een hoge mobile kwaliteit en hop binnenharken dat geld.

    Ook kunnen ze nu veel makkelijker rare spellen uitbrengen die normaal in Japan blijven (hamachi festifal hete dat op de Wii). en nu kunnen er eindelijk toppers van de GameCube op de WiiU gezet worden dat moet hardware matig prima te doen zijn en de controller heeft knoppen en pookjes genoeg.

    Ook zou ik graag willen dat ze net als bij de 3DS WiiWare spellen via het menu gewoon spellebaar maken. Dan ga ik pas spellen overzetten van mijn Wii naar mijn WiiU. Nu moet ik het Wii Menu in om een NES spel op te starten, dat is te ingewikkeld 😦

    Grote 60 euro titels heb ik ook bijna geen interesse in…

  3. Ja, een optie om WiiWare en WIi VC gewoon in het WiiU menu te zetten en Wii games gewoon te spelen moet niet zo moeilijk zijn lijkt me zo.. Ook de optie om mappen te maken (zoals bij de 3DS) is voor mij geen overbodige luxe.

    Het hamachi festifal vond ik op de Wii idd erg leuk.

Geef een reactie

