Zie Giant Bomb Fifa 13 WiiU spelen

Giant Bomb is een site waarin een aantal hardcore gamers spellen speelt revieuwen en meer van dat. Het is een erg leuke site met lange filmpjes en een leuke podcast. Ze zijn nogal op Amerika gericht omdat ze natuurlijk daar vandaan komen. Daarom is het erg leuk om ze met Fifa te zien prutsen (het is gelijk een goede onbevooroordeelde blik op Fifa voor de WiiU).

Het lijkt erg op mijn manier van Fifa spelen, aangezien ik ook geen idee heb wel knopje waar voor is en totaal niet in voetbal geïnteresseerd ben. Maar omdat ik uit Nederland kom heb ik wel een idee wat de basis regels zijn van voetbal, en kan ik een aantal (europese) clubs noemen. Daar hebben deze heren blijkbaar helemaal geen idee van, het moet voor deze heren net zo komisch zijn als ik Madden 13 ging spelen. En ook helemaal geen idee heb wat de regels van American Footbal zijn.

Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 5 december 2012, in Nintendo, WiiU, Wiiu en getagd als , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

