Rammelende WiiU gamepad repareren.

Ik heb mijn WiiU nog niet uit de doos gehaald omdat ik hem pas 5 december krijg van de sint :(. Maar ik heb al wel met mijn WiiU gamepad vast gehouden (en daarna weer terug gedaan in de doos en in een inpak papiertje).

Wat mij gelijk opviel was dat mijn WiiU gamepad nogal rammelde, blijkbaar ben ik niet de enige die dat opviel. Rammelende controllers/consoles zijn wel vaker een probleem bij Nintendo, mijn (launch) 3DS rammelt ook als ik hem schud. Maar ik had verwacht dat ze daar bij de WiiU wel wat meer op gelet hadden. Helemaal omdat het blijkbaar makkelijk te verhelpen is door 1 strookje dun plastic en 2 stukjes plakband.

 

Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 3 december 2012, in Geen categorie. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

