WiiU ook goed te gebruiken als GameBoy

Ik geef het toe het is wat onhandig allemaal maar toch moest ik hard lachen toen ik deze foto’s zag. In Japan kun je in de bullet train gebruik maken van een 100v aansluiting en internet. Zodat je een laptop kan opladen en gebruiken. Deze meneer maakt daar gebruik van door de WiiU te gebruiken als GameBoy. Dit is vanwege het scherm in de controller natuurlijk goed te doen. Het lijkt me wel wat onhandig en een gedoe om het op te zetten. Nu is het wachten tot de eerste backpacks komen waarin je een WiiU kunt inbouwen.

Bovendien moet de rest van Japan nog wel even 2 weken wachten tot de WiiU daar in de winkels aanwezig zal zijn vanaf 8 december is nintendo’s nieuwste daar te koop.

Kijk voor meer en grotere foto’s verder.Gewoon een spelletje op mijn WiiU niets aan de hand.

Schieten in de trein.

Iphone erbij voor WiFi

Dat werkt ook

Ruim voldoende power voor een WiiU

Heel portable is het allemaal niet volgens mij.

bron: Rocketnews

Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 26 november 2012, in Geen categorie, Nintendo, WiiU. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

