De 3DS prepaid kaartjes zijn nu echt in Nederland.

Eerder gaf ik aan dat ze in Amerika langzaam verkrijgbaar werden. Maar nu schijnen ze ook in Nederland echt verkrijgbaar te zijn. Vanaf 27 augustus liggen ze bij de sigarenboer. Letterlijk… ze zijn namelijk momenteel alleen verkrijgbaar bij de Primera gemakswinkels.

Ik heb het dan natuurlijk over de Nintendo eShop prepay kaartjes. Door deze kaartjes te gebruiken heb je geen creditcard meer nodig om aanschaffen te doen in de eShop. Ik denk dat dit één van de veranderingen is die ze doorvoeren aan de eShop die vandaag offline was van 19.00 tot 1.00 voor onderhoud. Een andere reden voor dit onderhoud is het uitdelen van de 10 gratis NES games aan de gekken die graag vooraanzitten met een hip nieuw speelgoedje voor veel geld Ambasadeurs van Nintendo op 1 September.

Er zijn prepaid kaarten van €15 en van €25. Om veel DSi toppers te kunnen aanschaffen kun je gerust 50 tot 75 euro inslaan ik heb inmiddels alweer een behoorlijk bedrag in de eShop gestoken. En Nintendo blijft wel Nintendo dus de spellen zijn ookal zijn de al 10 jaar oud nog altijd veel te duur. Zelda voor de GameBoy Color is gewoon 6 euro en toffe DSi games kosten tot 12 euro aan virtueel kleingeld. Ik vindt de prijzen te hoog om veel aanschaffen te verantwoorden maar ach ik blijf ook gewoon hun spullen kopen. Er zit dus ergens in mijn hoofd een systeem niet goed. Dit systeem laat mij wel op de KOOP knop drukken maar dit systeem vindt het ook te duur om er echt enthousiast over te worden.

Ik hoop heel enthousiast te worden over de eShop als er echte goede 3DS software uitkomt op die winkel.

Bron: games.blog.nl

 

Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 25 augustus 2011, in 3DS, nintendo 3ds, Retro en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. Vind de prijzen van die old school games ook een beetje hoog. Vooral als je het vergelijkt met games voor bijvoorbeeld de Ipad voor een paar euro. Die spellen zijn vaak ook niet slecht.

    Bij die oude Nintendo titels betaal je echt voor de naam. Het zijn natuurlijk geen slechte spellen, maar Nintendo mag wel een beetje meegaan met de tijd. Gooi er dan maar een advertentieblokje in, ofzo.

Geef een reactie

