3DS kraakt als een oude kerel.

Ik ben erg blij met mijn 3DS, ook al is het een lichtelijk te duur systeem. Ook mag je wel wat verwachten voor die €250,- En dan wil je niet dat het systeem hindelijk kraakt en of piept. Er waren al de problemen met de wiebelende schermen en daar komen nu 2 “nieuwe” problemen bij. Dit is het Piepen van het scharnier, maar nog veel irritanter het kraken van de D-pad en of de A,B,X,Y knoppen. Ik ben de gelukkige eigenaar van een 3DS die naar kraakt op zowel de D-pad en de knoppen.

Welke nintendoblog.nl bezoekers heeft er ook last van dit probleem en wat hebben we eraan gedaan. Bij mij is het zo erg dat ik Links Awakenig met de circlepad speel omdat anders ik gek wordt van het gepiep en geknars. Ik zit te twijfelen of ik Nintendo moet bellen om te klagen. Aangezien ik wel mijn friendcode lijst wil behouden wil ik mijn 3DS eingelijk niet omruilen… Owwww problemen…

Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 13 juni 2011, in nintendo 3ds en getagd als , , , . Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. Dit is idd wel zeer hinderlijk!
    Heb je nu dan al zo’n grote friendlist dat je die niet kan vervangen? Want als je daardoor eentje krijgt welke niet piept game je toch een stuk fijner! Neem ook aan dat je er nog wel een jaartje of wat op wilt gamen.. Balen man!

    Bij die van mij heb ik dat soort dingen nog niet, gebruik zoizo de vierpuntstoets nauwelijks..

Geef een reactie

