GameBoy emulatie op de 3DS is GENIAAL

Dit is een leuke toepassing van de 3D mogelijkheid van de 3DS.

Je kan oude DS spellen downloaden op je 3DS momenteel alleen Tennis (€3,-), Mario Land(€4,-) en Alleway(€3,-) en deze dan op je 3DS spelen. Nouja allemaal heel top maar dat kan mijn telefoon ook, echter de 3DS kan meer. Zo kan je de oude spellen in een groen kleurige of zwart wit stand spelen. Als je een oude GameBoy had of een GameBoy Pocket kan je zo de spellen spelen alsof je ze op je oude machine speelt. Ze hebben zelfs motion blur toegevoegd in de groen gele stand zodat het lijkt alsof je op een echte oude GameBoy speelt.

Echter je kan ook als je tijdens het opstarten van de game op select of start drukt het spel met een rand van een GameBoy spelen. Compleet met werkend batterij lampje en het 3d effect zorgt ervoor dat het speelscherm dieper in het beeld lijkt te liggen. Hierdoor lijkt het allemaal nog veel echter.

Nu moeten ze alleen nog een actief prijsbeleid gaan volgen met aanbiedingen en andere toffe acties. Ik persoonlijk vindt €4,00 voor een spel teveel, Maarja ik heb toch wel Mario Land gekocht. Dus ik ben actief onderdeel van het probleem.

Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 7 juni 2011, in nintendo 3ds, Retro en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. Ziet er idd wel leuk uit, ga echter deze niet kopen. Mario en Tennis heb ik beide al en de derde spreekt me niet echt aan 😛
    Het helpt natuurlijk ook niet echt dat ik geen creditcard hier in huis heb..

  1. Pingback: Zelda: Link’s Awakening DX komt naar 3DS « Nintendoblog.nl

  2. Pingback: Donkey Kong ’94 NU in de (3DS) Virtual Console | Games

Geef een reactie

