Vakantie

Ik ben niet dood maar op vakantie. Ik kom terug voor de
E3 start.

Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 1 juni 2011, in Blog. Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. Veel plezier op vakantie! Je hebt nu nog lekker weer!

  2. Gelukkig! Fijne vakantie overigens, neem je wel iets leuks voor ons mee?

    • Ik ben nog geen dag weg en Nintendo gooit veel info over de eshop online. Nouja ik ga het volk van Laaf bekijken morgen in een stampend drukke efteling dus ik vermaak me wel. Hoera voor de AH efteling zegels 🙂

Geef een reactie

