Monteer een GameBoy Camera op een fototoestel.

Persoonlijk heb ik erg veel plezier gehad met mijn GameBoy Camera en de bijbehorende printer. Ik kan me nog herinneren dat ik de stickers overal opplakte. Blijkbaar was is niet helemaal de enige omdat er toch nog wel andere mensen zijn die de GameBoy Camera een warm hard toedragen. 

Met een technische handigheid die ik niet bezit hebben een aantal mensen zoals je ziet een GameBoy Advance met Camera gepakt. En deze op een fototoestel gemonteerd. Hierdoor kunnen ze dus hele toffe 4bit filmpjes opnemen. Vraag me niet hoe ze het gedaan hebben maar ik vindt het geweldig. Hoe het eruit ziet zie je in het volgende filmpje.

Een soort van DSi maar dan nog veel primitiever. De muziek en de sound effecten zijn ook met de GameBoy gemaakt.

Bron: Purenintendo.com

Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 25 mei 2011, in Nintendo, Retro en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Heb je die printer nog? Volgens mij zijn die vrij zeldzaam… Zeker ook haast onmogelijk om accessoires voor te krijgen (zelfs vlak na de release)?

    • Jazeker ik heb volgens mij nog 2 van die sticekr rolletjes liggen. Het kreng vreet batterijen er moeten er volens mij 6 (AA) in. Volgens mij hebben de Zelda DX en Mario Bros DX een optie om ook plaatjes uit te printen met deze printer. Buiten die 3 functies kan hij zo in de “nooit gebruikte extra’s” kast…

      Na even wat onderzoek.. Hmmzz er blijken een stuk of 18 spellen te zijn die de printer kunnen gebruiken en de rolletjes papier zijn inderdaad erg zeldzaam ik zal de kast eens induiken of ik ze nog kan vinden (en hoe hun staat is) aangezien het thermisch papier is zullen ze wel helemaal verkleurd zijn.

Geef een reactie

