Is dit de Café (Wii2)

Zal het de Nintendo Stream (Wii2) zijn…

Over een paar weken weten we het…

Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 20 mei 2011, in Nintendo, Stream, Wii. Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Van mij mogen consoles qua design wel wat meer op hifi-apparatuur lijken. Dit i.v.m. de ‘stapelbaarheid’. Gelukkig is de Wii niet zo groot, dus die staat naast de t.v., maar de PS3 staat bovenop de DVD-speler. Ik snap die vreemde designs niet helemaal. De vormgeving van de PS3 is eigenlijk best wel een beetje vreemd, met die bolle bovenkant.

  2. Ik hoop van harte dat deze nep is, ik vindt het een kleurloos blokje zo. Van mij mag een spelcomputer wel wat adners eruitzien als een audio component van je stereo. Als je trouwens een 7.1 Sony setje koopt en je zete er een PS3 slim naast dan ziet er best mooi uit. maar dan moet je het wel naast elkaar zetten. Er iets bovenopzetten is inderdaad niet te doen. Ik vraag me ook echt af waarom ze nog zo hun best doen vaak worden de consoles toch weggemoffelt in een kastje (vooral in de woonkamer). Zodra je kinderen krijgt in een bepaalde leeftijd ghe je ze toch achter een deurtje zetten. Helemaal met die draadloze controllers. Mijn Wii zie ik helemaal niet meer ik moet echt diep de kast in om er een disk in te doen (gelukkig zijn er bijna geen leuke disk spellen meer en speel ik alleen Wiiware erop :)). Ik zie soms dat ik af en toe een bericht heb (handig dat Wiiconnect24) pas 3 weken later omdat mijn dochter een DVD wil kijken en ik mij afvraag wat dat blauwe pulserende licht achterin de kast is.

    Bovendien is mijn Wii onder zon berg zooi gegooit omdat elk spel zijn eigen gadget heeft, Controllers, classic controlers, dansmatten, gunshells, weel’s, nunchucks, Wiispeak, Balanceboard enz. enz. ik heb bijna een dedicated kast nodig voor dat kreng.

    De wii is lekker slim en light maar met die kubbieke meter aan extra’s toch best wel een dominant ding in je huiskamer…

Geef een reactie

