Bekijk het doosje van Orcarina of Time

Zo voor de E3 en komt er bijna geen nieuws meer uit om als blogger over te schrijven. Dus ik grijp elke kans aan mocht ik iets interessants tegenkomen. Vandaag in de categorie leuk maar niet wereld schokkend: het doosje van Zelda Orcarina of Time.

Ik neem aan dat jullie wel weten dat dit spel in europa een preorder bonus krijgt. Je krijgt een dubbel gedrukte poster en een andere (goudkleurige) inlay voor je spel zodat je een ander doosje krijgt.  En deze “special edition” inlay herbergt iets leuks.

Jazeker er staat ruby’s op de binnenkant van het hoesje. Of de officiële (en dus niet pre order bonus) versie dit ook heeft weet ik niet. Maar ik vindt het leuk bedacht van Nintendo om zo weer gebruik te maken van de gaten in het milieu plastic besparende 3DS doosje.

bron: Fnintendo.net (via Kotaku.com)

Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 19 mei 2011, in nintendo 3ds en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 6 reacties.

  1. Die opgevouwen poster doet mij denken aan die aflevering van Bananasplit waarbij ze in een posterwinkel de posters niet oprollen maar vouwen. Doe mij dan toch maar de ‘freebies’ van de Griekse versie. Zouden die betaald worden van ons belastinggeld trouwens?

    • Ik ga deze game gewoon ook niet kopen en ben helenmaal niet enthousiast over deze game (ik heb hem al 3 keer volgens mij). Maar omdat er verder niets is om over te schrijven zit ik dit hier maar neer. Ik vindt deze pre order bonus een schande, ze verkopen je weer een oude game en je krijgt een extra hoesje en een opgevouwen poster… Of het voor 10,00 euro op de eShop zetten.

      Zo voor 44 euro ga ik het gewoon niet aanschaffen.

      sorry Nintendo ik ben wel wat teneergeslagen over de 3DS 😦

  2. 44 euro is inderdaad een belachelijke prijs. 25 euro zou erg sympathiek zijn geweest. Steel Diver en Starfox 64 lijken mij tot nu toe nog steeds de meest interessante games.

    • Moahhh Starfox misschien, steel diver is al na 3 dagen stom en suf tenminste dat heb ik gelezen…

      Ik heb Starfox in iedergeval niet al 3 keer in de kast staan. Maar dan moet het wel in een ENORME grote doos gedaan worden net als Lylat Wars 64 die doos was 2x ze groot als een normaal spel…

  3. Die verpakking was inderdaad enorm… Nintendo’s eerste rumble pack spel, toch? Heb die game echt helemaal kapot gespeeld.

  1. Pingback: De Fransen hebben wel geluk. « Nintendoblog.nl

Geef een reactie

