Geen online voor StarFox 64 3D

Er is in Japan een bijeenkomst voor de verkopers van Nintendo consoles en software. Daar komen altijd leuke weetjes over nieuwe spellen uit naar voren. Zo is er over StarFox 64 3D een aantal details naar voren te gekomen. Ik zal jullie niet langer in spanning houden wat het is…

  • Je kunt je Airwing besturen via een N64 optie (met knoppen en analoog pookje)
  • Je kunt je Airwing besturen via een 3DS optie (met de bewegings sensor van de 3DS)
  • Er is lokaal multiplayer tot 4 spelers
  • Andere spelers hebben geen spelcasette nodig om toch mee te kunnen doen.
  • Er is GEEN online optie
Dat is wel even balen voor mij ik had gehoopt dat Starfox 64 3D (wat een stinknaam) een behoefte aan een goede versus space shooter kon goedmaken. Ik heb me behoorlijk goed vermaakt op de Nintendo 64 versie van dit spel met 3 vrienden. Helaas dan maar weer dromen over X-Wing of Wing commander op de 3DS.
Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 12 mei 2011, in 3DS, nintendo 3ds, Retro en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Is wel een minpunt dat het niet online kan! Denk echter wel dat ik deze ga kopen omdat ik het origineel nooit heb kunnen spelen.
    Trouwens ook wel fijn dat je kunt kiezen hoe je het bestuurt!

  2. Mwaaah… heel veel mis je daar ook niet aan. De multi-player was wel aardig, maar ook niet heel bijzonder.

Geef een reactie

