Ik ben de 1757e 3DS bezitter in Europa.

Bij de lancering van de 3DS in maart gaf Nintendo de eerste 3000 mensen die hun 3DS bij Club Nintendo registreerden een t-shirt met een AR-kaart erop en een extra verassing. Wat die verassing  is daar ben ik nu achter gekomen. Niet een leuke extra grote AR-kaart, niet een leuk gelimiteerd mini 3DSje aan een sleutelhanger zelfs geen stickertje.

Het is… het is…

Het grote “nerd”nummer op je rug.

Zo dat is eruit, er staat heel groot een nummer achterop je gratis 3DS t-shirt hoeveelste in rij je was bij het registreren. Erg leuk voor nummer 1 of 2, maar als je zoals ik de 1757e was dan is het toch een beetje ehhh treurig. Maarja laten we een gegeven paard niet in de bek kijken, en laten we gelukkig zijn met de prachtige pyjama die Nintendo me nu weer heeft opgestuurd.

Owja nog een tip voor de PR mensen van Nintendo ik wil ook graag een briefje bij mijn t-shirt ik snap dat het lastig in in Europa. Met al die talen, maar een Duits / Frans  / Engels A5 briefje met “Van harte met uw aankoop en de registratie van uw 3DS.” had ik wel leuk gevonden. Een enveloppe zonder extra info en alleen een t-shirt is wat matig in mijn ogen voor een bedrijf dat me €250 laat betalen voor handheld systeem.

Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 11 mei 2011, in 3DS, Nintendo en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. Gaaf man. Vooral dat nummer. Iets om te bewaren in ieder geval. Wel raar inderdaad dat er geen leuk briefje bij zit. Als je iets uit de Sterrencatalogus besteld, zit er altijd een standaard bedankbriefje in (in 1.278 talen).

    • Het is in ieder geval niet iets wat je aantrekt zonder met schaamrood op de kaken rond te lopen. Bovendien is de print nogal dik en dit zit als een pantser op je buik 😦 niet erg fijn dus.

      En nog wat mensen die gelijk hun apparaatje registreren voor een sthirt (nerds) dragen liever geen wit maar zwart Nintendo. Ze zijn al wat wit van zichzelf en witte shirtjes maken je alleen maar witter.

  2. Man, wat vet. Ik wacht nog met mijn aankoop, in ieder geval totdat ie gebundeld wordt met OOT3DS. Vette blog, btw!

Geef een reactie

