We blijven lekker wachten.

Ik heb de beste tijd uitgekozen om een Nintendoblog te starten. Er is momenteel niet veel te vertellen tot de E3 persconferentie is geweest. Tot die tijd staat het een beetje droog hier… of er moeten nog geweldige  nieuwtjes uitkomen dan zal ik ze ongetwijfeld posten. Aangezien ik niet elk gerucht wil gaan plaatsen die we horen over de nieuwe Nintendo thuisconsole heb ik besloten dat niet meer te doen of anders hooguit nog één berichtje om ze allemaal op te sommen. Over 3 weken weten we definitief hoe of wat het apparaat kan en hoe het werkt. En waarschijnlijk zelfs hoe het heet, als er niets te melden is ga ik niets melden.

Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 10 mei 2011, in Nintendo, Stream. Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. Ga je nog naar de Gamescom in Keulen trouwens? Is toch redelijk te doen vanaf jouw woonplaats? Of trekt de 2CV dat niet? 😉

  2. hmmzzzz wnneer is die, misschien wel een optie… Eens kijken of ik een perspas kan krijgen met mijn 30 bezoekres per dag moet dat kunnen 😉

    Ik heb er nog niet over nagedacht misschien wel leuk, ik heb ook een lange afstanden auto met airco…

  3. Ben tot nu toe twee keer geweest en ben al druk bezig afspraken te maken met vrienden om óók dit jaar weer te gaan. Is wel leuk. Vaak lopen we even op de beursvloer (vnl. boothbabes lastig te vallen) en gaan daarna vaak Keulen in om daar nog even op een terrasje wat te eten en te drinken (tot nu toe was het altijd bijzonder mooi zomerweer).

Geef een reactie

