Bekijk het mooie Beyond the Labyrinth

Ik had persoonlijk nog nooit van het spel Beyond the Labyrinth gehoord. Maar de plaatjes die ik tot nu toe heb gezien doen me wel even met mijn ogen knipperen.

Het nadeel is dat ik verder niets weet van deze titel behalve dat het een visueel prachtig 3DS spel gaat worden. Er zijn 7 screenshots vrijgegeven over deze game.

De screenshots doen me denken aan het prachtspel Ico op de Playstation. Ik hoop dat het een puzzle/onderzoek spel wordt, momenteel het staat te boek als dungeon/action game. Wanneer het spel klaar is weet nog niemand en of het naar Europa komt weet ook niemand maar ik ben heel erg benieuwd spellenmaker wat Konami van deze titel gaat maken.

Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 28 april 2011, in 3DS en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Dat ziet er inderdaad netjes uit! Dacht even dat het dan toch misschien nog een super Wii spel was op het eind.. maar helaas zie ik nog niet de reden om een 3DS te kopen 😦

  2. Ziet er inderdaad goed uit. Ik dacht bij het zien van de screenshots ook eerst dat het een spel voor de Wii was. Doet me ook een beetje denken aan Fragile: Farewell Ruins of the Moon (een aanrader overigens).

Geef een reactie

