Waarom een nieuw blog

Eindelijk kan ik de reden vertellen waarom ik dit blog begonnen ben. Eerder blogde ik over games, de cultuur en de waanzinnigheid van deze cultuur op www.G4M3.nl. Helaas is deze site per vandaag gestopt en daarom kan ik dus per vandaag officieel dit blog aftrappen.

Wel wil ik mijn dank uiten aan de rest van de g4m3.nl redactie die mij wilden laten proeven van het bloggen en het hele wel en wee wat daaronder verstaan wordt. Ook heb ik door gebruik te maken van de goede naam van G4M3.NL veel voor elkaar kunnen krijgen bij uitgevers en spellen makers.

Maar buiten dat hebben ze me laten genieten van het samenwerken en samen een doel nastreven. Dit doel was ook meer en meer behaald maar helaas het echte leven heeft het virtuele leven ingehaald bij G4m3.NL. Ik heb er bijna 2 jaar stukjes tekst voor geschreven en vond het geweldig.

Vanuit hier mannen bedankt.

Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 22 april 2011, in Blog. Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. Ha BJ,

    En zo blijven we toch allemaal verhaaltjes delen 😉 Succes, ik houd je in de gaten 😉

Geef een reactie

