Een nieuw blog

Ik ga het doen ik begin mijn eigen blog, en wel op de plek waar het allemaal is begonnen met het bloggen. Lekker vrijblijvend en normaal geen 13 in een dozijn verhaaltjes of overgetikte persberichten. Nee altijd onderzoekend en berichtend over wat er wel belangrijk is in de wereld van videogames en daaraan verwante dingen. Maar dat dan wel weer vanuit de blik van een Nintendo Fan.

Als eerste monster project een blik op de Nintendo 3DS. Maar voor ik daar aan kan gaan beginnen moet ik leren hoe wordpress nu eingelijk echt werkt. Content maken kon ik al nu nog opmaak en redactie overmijzelf afroepen, dat kon wel eens het moeilijkste blijken van dit alles. Owja en er moet ook nog regelmatig wat op dit blog komen te staan, dat is ook nog wel eens lastig denk ik…

Over Berend Jan

Een sociaal opgeleide gehandicapten begeleider die vanuit een andere kant naar games en gaming kijkt. Met een voorliefde voor Nintendo machines en een afkeer voor 13 in een dozijn spellen.

Geplaatst op 22 april 2011, in Blog. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

